Forum Paranormalne forum Strona G│ˇwna
Autor WiadomoŠ
<    Ogˇlne   ~   Bo np.
Juukla
PostWys│any: Czw 10:38, 10 Kwi 2014 
Medium


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 688
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


Operacja w prywatnej klinice ogromna roznica z t─ů z NFZ dla cia┼éa i dla psychiki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety - w moim przypadku niewykonalne. Stram sie.
Lekarza poleci┼éa mi koleznka, kt├│ra mia┼éa spor─ů blizn─Ö po operacji a jej z kolei inna koleznka, kt├│ra tez robi┼éa jakie┼Ť blizny.
Badania na nosicielstwo robi si─Ö raz na ca┼ée ┼╝ycie, chyba ┼╝e w miejscu w kt├│rym pracowa┼éa┼Ť wybuch┼éa jaka┼Ť epidemia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poczekam miesiac az troche odrosna i pojde do alfaparf\'u zeby to naprawili. [link widoczny dla zalogowanych] oczywiscie nic nie pomoglo.
hmm.. przykro mi ale tak b─Ödzie . Ulla,ja naprawde my┼Ťl─Ö ┼╝e my jeste┼Ťmy do siebie bardzo podobne mam bardzo du┼╝o ma┼éych wyprysk├│w na ca┼éym ciele i jestem ci─ůgle zm─Öczona wi─Öc my┼Ťl─Ö ,┼╝e to ma co┼Ť wsp├│lnego z jelitami Sam marz─Ö o wyje┼║dzie do W┼éoch na sta┼ée.Od zawsze kraj ten by┼é bardzo bliski mojemu sercu i mog─Ö powiedzie─ç z r─Ök─ů na sercu,┼╝e czuj─Ö si─Ö w po┼éowie W┼éochem,cho─ç pochodzenie mam polskie.Zamierzam wyjecha─ç do Turynu,z kt├│rym to jestem emocjonalnie niezwykle zwi─ůzany.Przyczyn─ů tego jest fakt,┼╝e od zawsze jestem zagorza┼éym kibicem Juventusu.Je┼Ťli nie znacie si─Ö na pi┼éce,ale mieszkacie w stolicy Piemontu,to z pewno┼Ťci─ů wiecie o czym m├│wi─Ö.Poza tym samo miasto niezwykle mi si─Ö podoba i do tego ten widok na Alpy...Mogliby┼Ťcie przedstawi─ç kwesti─Ö mieszkania w tym mie┼Ťcie-wady,zalety i koszta i mo┼╝liwo┼Ťci znalezienia mieszkania.Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║.Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Co za bezczelnosc tak traktowac klientke. Wg mnie najlepszy fryzjer jest w Neo Hair Cut . Jesienna mamo - a ja chcia┼éam tak bardzo synusia...hehe widzisz jak to jest czasami wychodzi na opak Za to m├│j M od pocz─ůtku liczy┼é na dziewczynk─Ö i ma... ale pisze od rzeczy Cascada - Everytime We Touch Podzielcie si─Ö do┼Ťwiadczeniami! chodze do szkoly kosmetycznej i bardzo potrzebna mi jest jedna informacja, otoz jak sie nazywa mezczyzna ktory wykonuje zawod kosmetyczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fanka zapomniałam zaytać
[link widoczny dla zalogowanych]
Wizyty u edndokrynologa mam co 3 miesi─ůce i wtedy zawsze jest zmiana dawki Letroxu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem co robi Turcja w finale, piosenka okropna, no ale co si─Ö dziwi─ç po┼éowa Niemiec -imigrant├│w Tureckich g┼éosowa┼éa na ni─ů
Poza tym jest na opakowaniu ┼╝e przeznaczone s─ů na oddzia┼éy porodowe, wi─Öc robione s─ů z my┼Ťl─ů o takich kobietkach jak my.
[link widoczny dla zalogowanych]
no ok moja kolej

a powiedzcie z jakiej wagi stratowali┼Ťcie ?? [link widoczny dla zalogowanych] napisa┼éam,┼╝e pod p┼éaszczykiem troski.Poza tym r├│b jak chcesz ale wyj─ůtki Turk├│w dobrych i normalnych w naszym,europejskim rozumieniu potwierdzaj─ů regu┼é─Ö ,┼╝e to s─ů stukni─Öci-w naszym rozumieniu-muzu┼émanie...┼╗ycz─Ö egemplarza wyj─ůtkowego!
Ja mam takie, wymieni┼éam po dw├│ch latach m─Öczenia si─Ö z gerd─ů.. aga twoje bli┼║niaki nie podobni?A c├│rcia jakie ma loczki Super. Cze┼Ť─ç dziewczyny! Kiedy┼Ť my┼Ťla┼éam, ┼╝e tego koszmaru nigdy nie zapomn─Ö, ale czas leczy rany, jak zawsze. leci dosc szybko, rytmicznie (pojawia sie w strasznym filmie 4 - jak triPod sie podnosi) brzmi refren mniejwiecej: [link widoczny dla zalogowanych]
hej wam.jestem szesnastolatk─ů i mam ogromny problem i chcialabym zeby kto┼Ť mi pom├│g┼é go rozwi─ůza─ç.mam kr─Öcone w┼éosy kt├│re po ka┼╝dym myciu wygl─ůdaja inaczej.myj─Ö je wieczorem i rozczesuje i z mokrymi ie spa─ç bo w innym wypadku mia┼éabym na g┼éowie szope.jak wstan─Ö rano to czasem s─ů bardzo ┼éadne ale ju┼╝ po jakim┼Ť nied┼éugim czasie pusz─ů si─Ö i wyg┼é─ůdam jak pudel.poza tym wypadaj─ů mi strasznie i s─ů suche.nie wiem jakich szampon├│w u┼╝ywa─ç i od┼╝ywek ┼╝eby mi pomog┼éy.┼╝ebym miala zdrowe, ladnie pokrecone w┼éosy.pom├│┼╝cie b┼éagam!! Uwa┼╝am ┼╝e dr Broma jest wspania┼éym fachowcem. Milej nocki Benusik mam nadzieje ze wszystko bedzie ok. Sa w kategorii Artykuly Gospod.domowego. Przytulne miejsce, pyszna kawka, a poza tym boskie strzy┼╝enie!. Agnes 1984
Ogl─ůda┼éam u dermatologa zdj─Öcia przed i po, wygl─ůda rewelacyjnie, ale chcia┼éabym us┼éysze─ç obiektywn─ů opini─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Ülepe myszki buszuj─ů w zapasach olbrzyma, z┼éy wilk sypia w jego ┼é├│┼╝ku, a trzy ┼Ťwinki buszuj─ů po jego samotni.
to piosenka z 70 czy 80 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
szukam dobrego fryzjera w Krakowie, kt├│ry uczesa┼éby mnie na m├│j ┼Ťlub kogo┼Ť z fantazj─ů i polotem, kt├│ry nie robi koczka z loczk├│w i nie wpina do niego kwiatuszk├│w

Dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
dobry pomysl chop czy baba?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mniej wi─Öcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
To poprostu jest zrdzierstwo i dyskryminowanie ludzi z takim problemem.
rosati ma 158cm wzrostu

Z ktorego miejsca wiecej a z ktorego mniej zalezy od indywidualnych cech i od hormonow. [link widoczny dla zalogowanych] stosowala nieprzerwalnie kuracje spalania przez kolejne 4 tygodnie.
-raz na miesiac domowa maseczka: ´╗┐jaki mozecie poleci─ç p┼éyn do prania dywan├│w? M├│j mail to [link widoczny dla zalogowanych] c&a ci end ej On sie napatrzy na to piekno, bo nie gasi caly czas . [link widoczny dla zalogowanych]
Jako┼Ť prze┼╝yje basen chociaz bedzei to dla mnie krepujace, ale cewnika mam nadzieje ze unikne... bo mi sie zdaje ze nie> Ale prosze o pomoc M├│j by┼éy d┼éugo nie odpisywa┼é na wys┼éany mu wniosek dopiero po rozmowie ze mn─ů gdzie stwierdzi┼é, ┼╝e ┼Ťlubuj─ůc mi mi┼éo┼Ť─ç i wierno┼Ť─ç przed o┼étarzem nie by┼é w zupe┼éno┼Ťci tego ┼Ťwiadomy o czym odr─Öcznie poinformowa┼é s─ůd i wys┼éa┼é dopiero po zawi─ůzaniu sporu czy s─ůd we┼║mie to pod uwag─Ö? pietruszka . Orientowalam sie o miejsca gdzie przeprowadzane jest wydluzanie kosci metod─ů Ilizarowa. dzieki za odp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poniewa┼╝ szpital,kt├│ry wybra┼éam to si─Ö okaza┼é straszny syf i z tygodnia na tydzie┼ä odwleka┼é termin przyj─Öcia,m├│j ch┼éopak zabra┼é mnie jeszcze na prywatn─ů wizyt─Ö do innego ginekologa.
do Oleńki23...powiedz czy jak schudlas te 23 kg duzo potem przytylas...ciezko bylo utrzymac wage????
┼Ťlicznie Nikolcia bardzo chcia┼éabym si─Ö tak zwa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj jeszcze raz do laryngologa apozniej do neurologa i mam nadzie ze cos wymysla
[link widoczny dla zalogowanych]
???? gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
find_me dzi─Ökuj─Ö za odpowiesz masz racie.Ci─ůgle szukam i nic nie mog─Ö znale┼║─ç Dzi┼Ť znalaz┼éam takiego http://tablica.pl/oferta/orbitrek-tcm-activ-m agnetic-ID1KBSD.html Ale w┼éa┼Ťciciel nie wie ile ma kg ko┼éo zamachowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak czego┼Ť si─Ö dowiem to mog─Ö napisa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdybym się jednak spotkała na tę kawę?

Um├│wi┼é─ům si─Ö na konsultacj─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Kieruj─ůc si─Ö dobrymi opiniami z internetu i presti┼╝em nazwiska firmuj─ůcego salon, uda┼éam si─Ö sama na oczyszczanie do salonu urody p.
witam, to forum znalazlam w panicznym poszukiwaniu jakichkolwiek informacji przed czekaj─ůc─ů mnie operacj─ů - znalaz┼éam Was i dzi─Ökuj─Ö za naprawde cenne rady i slowa, kt├│re uspokaja┼éy. 16 z┼é, z myciem itp. tatiana co u Ciebie? jak macie jakies pytania zapraszam odpowiem pozdrawiam i zycze powodzenia Akryl, ale tylko je┼Ťli ten akryl rzeczywi┼Ťcie b─Ödzie dobry. [link widoczny dla zalogowanych]
Co mam z tym zrobic? Od nie dawna tez jestem i chciala bym sie wymienic opinia witam pamieta ktos moze teledysk z dwoma marynarzami na statku ktorzy okazali sie na koniec teledysku gejami i odjechali samochodem zostawiajac dziewczyny same pom├│zcie plis bo juz szukam tego x lat Cena: Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] ... I wiem jak wa┼╝ne jest nastawienie psychiczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jest warto to wykona─ç pomimo du┼╝ego b├│lu.
Odpowied┼║ jest prosta:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Paranormalne forum Strona G│ˇwna  ~  Ogˇlne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach