Forum Paranormalne forum Strona G│ˇwna
Autor WiadomoŠ
<    Ogˇlne   ~   okres mam normalnie co miesiac...
Juukla
PostWys│any: Pi▒ 2:56, 11 Kwi 2014 
Medium


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 688
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


bardzo dobre pytanie bo ja to nawet nie zak┼éadam czego┼Ť takiego jak cz─Ö┼Ťciowa niesprawno┼Ť─ç nogi....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] _ciesni_nadgarstka.pdf mam 18 lat...no zobaczymy...a czy jestescie pewne,ze w aptece jest taki przyrzad???
Koleżanka była u E.
składniki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poruszłam wielokrotnie z tym kolega temat róznic kulturowych,religijnych, językowych i stereotypów jakie kraża...

Jesli jeszcze szukasz zespołu na wesele to proszę zadzwoń te.606450920 szczegóły na telefon [link widoczny dla zalogowanych] Na poczatku było fajnie,ale teraz to już wcale tak fajnie nie jest.
Kradzie┼╝ Grzech Grzech Z┼éa Grzech Grzech Szkodliwa Z┼éa Hej! Na ┼Ťniadanie jadam 1 jajko gotowane z lyzka majonezu par├│wke cieleca ta z lidla 50 gr serow plesniowych i plaster sera zoltego plus kawa ze smietanka. no wlasnie pierwszy raz zupelnie sama polece zagranice , i sie boje jak sobie dam tam biedulka rade z jezykiem jest ok, ale wiadomo jak to jest w obcym kraju, nie wiem czy sie tam zaklimatyzuje Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
taka... ja tez mialam taki problem i bralam wszystko na te moje wlosy. Dzi─Öki, pozdrawiam wszystkich Jednak do tej pory rana nie jest w 100% zagojona , gdy┼╝ czasami wyciskam z niej rop─Ö . kr─Öglicka????????????? Na szkoleniu po jednym dniu ju┼╝ wiem ,kt├│re si─Ö nie nadaj─ů do tego zawodu. Stanik powinien TRZYMA─ć, wskazane jest ┼╝eby by┼éo ciut mniej w staniku ni┼╝ w obwodzie pod biustem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za darmo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem fryzjerk─ů i mam sw├│j salon ale chce zeby sie jeszcze podszkoli┼é strzy┼╝e mnie i rodzine pod moim okiem i jestem z niego zadowolona bo ma w sobie to co┼Ť .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Typowa g┼éod├│wka zdrowotna to powstrzymanie si─Ö od jedzenia, z piciem r├│┼╝nie, jedni m├│wi─ů zeby pic du┼╝o wody inni, ┼╝e tyle co ma si─Ö ochote.
trzeba go troche wiecej na twarz nakladac jezeli chce sie miec szybki efekt ...
[link widoczny dla zalogowanych]
do Winogronka8
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od miesi─ůca problem pojawi┼é si─Ö zn├│w. [link widoczny dla zalogowanych] eroztyzmu zero -polskiej rzeczywisto┼Ťci pe┼éno
Czy ┼╝eby dosta─ç si─Ö na podyplom├│wk─Ö trzeba mie─ç uko┼äczone studia prawnicze lub ekonomiczne albo techniczne??? Dzieci w Afryce spac nie moga z glodu. Normalnie funkcjonuj─Ö je┼╝d┼╝─Ö sobie na ryby, korzystam z urok├│w pogody.. Dzie┼ä Dobry Witam widz─Ö ┼╝e MYS┼üOWICE wr├│ci┼éy na forum s┼éysza┼éem ┼╝e po kilkunastu miesi─Öcach robienia plan├│w i ratowania szefostwu pupy nie zrobili┼Ťcie planu i waszemu szefowi(szef wszystkich szef├│w) hemoroidy wr├│ci┼éy... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja rok temu tez nas┼éucha┼éam sie od rodziny na temat rodzenia w prywatnej klinice,a poco a dlaczego ze szkoda kasy,ze lepiej cos ma┼éej kupic za te pieni─ů┼╝ki,ale moj m─ů┼╝ mia┼é jedno zdanie na ten temat,ze nie pojde drugi raz do naszej bia┼éostockiej wyl─Ögarni i tyle. wi─Öc tak naprawd─Ö co robi─ç.? A co tam u fatalnego zauroczenia os├│bki z czarnym nickiem 6 lat no to nie┼║le , chyba jeste┼Ť tu najstarsza starzem ...a┼╝ sobie musz─Ö i┼Ť─ç ul┼╝y─ç! Czy kto┼Ť z Was mia┼é operacyjnie leczony zesp├│┼é rowka, jak wygl─ůda┼é zabieg, i co najwa┼╝niejsze: Kupi┼éam Britebox, koszt jednorazowy jest odstarszaj─ůcy ale jesli mia┼éabym porownac do zabieg├│w w salonie to wychodze na swoje. Jestem cz┼éonkiem kwartetu smyczkowego, ale na slubach grywam r├│wnie┼╝ w duecie (skrzypce i wiolonczela) Gwarantujemy uroczyst─ů i wzruszaj─ůca oprawe.
Ja w┼éa┼Ťnie popijam czarn─ů kaw─ů jajecznic─Ö na kie┼ébasie i podczytuj─Ö was w ramach relaksu przed egzaminem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

By skutecznie wyp┼éukiwa─ç z cia┼éa odpady, krew musi kr─ů┼╝y─ç szybko i sprawnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
I zachciało mi się mieć wiecej refleksów słonecznych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j lekarz kaza┼é obowi─ůzkowo robi─ç badanie ca-125 wynik├│w jeszcze nie mam ale jestem dobrej my┼Ťli ajjjj kobietki my to sie mamy...pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za ka┼╝d─ů z was
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
Ja mam orbitreka Kettlera od powniedziałku (26 II) i od poniedzialku ćwiczę na nim codziennie okolo 60-65 minut (codziennie 20 km i ok.

czyli tatuaz w kolorze skory? [link widoczny dla zalogowanych] Dołanczaj się do nas!!!
[link widoczny dla zalogowanych] witajcie byc moze tak postapili z modelkami, bo do klientek to naprawde maja dobre podejscie no ale te ceny... wiesz, to samo chcialam napisac 10 min. [link widoczny dla zalogowanych]
witam ja robie ten trening glownie po to zeby wyrzezbic miesnie. Jestem do┼Ť─ç wymagaj─ůc─ů pacjentk─ů i nie mia┼éam do pracy doktora najmniejszych zastrze┼╝e┼ä. mia┼éam lekkie chwile zw─ůtpienia, W panstwowym szpitalu po cc lezysz i nie mozesz sie ruszac po znieczuleniu,a tu odwrotnie.Co chwile przychodza pytaja czy cos trzeba i wogle.Mam prownanie miedzy panstwowym szpitalem a prywatna klinika i zdania nie zmienie.Nigdy wiecej rodzenia w panstwowym szpitalu. S─ů one nastepuj─ůce: G...uzik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Jola 67
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Organic Series
[link widoczny dla zalogowanych]
Juz kogos znalazlam do pracy i ten chlopak jest bardzo zadowolony jesli nie chcecie wierztyc to nie.
Zdecydowanie odradzam wyjazdu z nim do jego kraju ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(kto┼Ť pyta┼é wy┼╝ej) S─ů wi─Öksze, a przy tym wygl─ůdaj─ů naturalnie, czyli wszystko tak jak chcia┼éam Zap┼éaci┼éam 950z┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Zauwa┼╝y┼éam niewielki spadek wagi, ale wynika┼é on chyba z tego, ze po wypiciu zi├│┼é do ko┼äca dnia ju┼╝ nic nie jad┼éam, bo bym chyba zwymiotowa┼éa.
nie amerykansie nie dzialaja w polsce Dodam ze wczesniej by┼éam juz na ul. 2 porcje: Mia┼éam robion─ů cytologi─Ö i wysz┼éo ┼╝e mam 3 grup─Ö- stan zapalny, du┼╝y stopie┼ä, lekarz przepisa┼é mi Betadine i Gynalgin, to pierwsze ju┼╝ wybra┼éam, a teraz bior─Ö ten Gynalgin, dzi┼Ť 6 globulka z 10 sztuk. dzis zn├│w mia┼éam ma┼ée dr─Ötwienie palc├│w wi─Öc wzi─Ö┼éam podw├│jn─ů dawk─Ö wapnia z zachowaniem jednej tabl Alfadiolu. [link widoczny dla zalogowanych]
chyba mam zbyt rozeg┼ée zainteresowania muzyczne 1 p─Öczek ÔÇô selera naciowego pewnie zaraz mi si─Ö za to podnoszeniu na duchu i dawanie p┼éonnej nadziei dostanie...ale to nie jest tak, ze ona jest p┼éonna-bo moim zdaniem trzeba mie─ç w sobie absolutne przekonanie o niewa┼╝nie zawartym ma┼é┼╝e┼ästwie ,aby rozpoczyna─ç ca┼éy ten proces, m├│wilam ju┼╝ o tym, ze to nie zachcianka wyczyszczenia papier├│w, bo ma si─Ö kogo┼Ť nowego - cywilnego- m─Ö┼╝a lub ┼╝one, bo nie tylko taki stan popycha do tej decyzji..... Potem bedziecie miec juz jakies doswiadczenie jesli zechcecie dluzsza zrobic . WULGARNA I BEZ SENSU moze kto┼Ť z was znalaz┼é ju┼╝ przyczyne swojej choroby ??? 2 tygodniach p┼éywam 30 d┼éugo┼Ťci czyli 750 m i po zrobieniu tych d┼éugo┼Ťci id─Ö do sauny/jacuzzi na 10 lub 15 min i p├│zniej na basen na 2-4 d┼éugo┼Ťci aby rozchodzic kwas mlekowy pozdrawiam
i juz nie mial lampy ani Alladyna,z ktorym sie zaprzyjaznil
Jestem osob─ů bez na┼éog├│w.Pracowa┼éam ju┼╝ jako opiekunka 1,5 rocznej dziewczynki i 10-cio miesi─Öcznego ch┼éopczyka.
[link widoczny dla zalogowanych]
moze tym razem uda sie wytrwac do konca!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz problem z miejscowym odkładaniem tkanki tłuszczowej ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Paranormalne forum Strona G│ˇwna  ~  Ogˇlne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach